tiistai 4. syyskuuta 2012

Koululainen

Mä oon jo pitkään miettiny että oispa kiva koulutautua myös noihin meikki hommiin ja viime keväänä otinkin sitten härkää sarvista ja hain Make Up For Ever Academyyn. Ja sinnehän sit päästiin sisään ja nyt oiskin sit viikko enää ennenkun koulu alkaa!


Mä en vieä oo oikeen eess kerenny miettimään koko koulua kun oon vaan ajatellu et se alkaa "sit joskus" mut sen verran sain aikaseks et kävin tos muutama viikko sit ostamassa vaaditun kirjan Meikkaus. Luinkin sit samantien koko kirjan kannesta kanteen ja vaikka näin visuaalisena ihmisenä olin pettyny kuvien vähäisyyten ni se oli kyl silti ihan super mielenkiintonen kirja!

En kylläkään usko että se ihan älyttömästi kiinnostaa ketään kuka ei oo alalla mut ehdottomasti ainakin alalle aikoville voin sitä suositella.


Mutta juu tosiaan mulla siis tossa 10.9 alkaa toi kyseinen koulu ja edelleen teen tukkaa beatissa, kylläkin vähän lyhyempää päivää. Mä lupaan taikoa tänne sit vaikkapa Tiinan kanssa jotain huikeita meikkipostauksia yms. heti kun osaan tehdä oikeesti jotain! =D

-Paavo

7 kommenttia:

  1. Vau, hienoa! :) Onnea opintoihin Paavo!

    VastaaPoista
  2. täällä pitäis olla se tykkäys painike! vai mikä lie raksi ruutuun -meininki bloggerilla onkaan :D

    VastaaPoista
  3. Upeeta! Varmaan tulee mageita meikkejä tukkajutuilla kruunattua! Onnee matkaan!!

    VastaaPoista
  4. oi mä tuun niin malliksi!!!!!

    VastaaPoista
  5. moi! voiko teille jo varata aikoja helmikuulle? :) wanhojen tansseja ajatellen.. :)

    VastaaPoista
  6. moi vivi!
    Meillä ei taida vielä olla ajanvarauskirjaa helmikuulle asti mut onkyllä otettu alustavia varauksia sille päivälle. Kannattaa soitella meille biittiin! =D

    VastaaPoista