keskiviikko 13. heinäkuuta 2011

Born To Be Wild

Meidän tukkuun ilmeisty keväällä jotain kiinnostavaa.. nimittäin "kynsilaminaatit". Minx-nimellä paremmin tunnetut kynsikalvot kiinnitetään kynnen pintaan lämmön avulla. Aika paljonhan ne on nyt kesällä noussu suosioon. Eikä mikään ihme ku kuoseja ja värejä löytyy kymmeniä erillaisia.

Mulla ei tässä työssä tahdo kynsilakat pysyä, kun tekee kokoajan käsillä duunia, käyttää tuotteita ja kädet on märkänä. Lakkaan usein kynsiä kirkkailla väreillä, mut parin päivän jälkeen jäljellä on enää rippeet keskellä kynttä. Rakennekynsikurssin oon joskus käyny ja hetken niitä teinkin, kunnes totesin että mun juttu on mieluummin hiukset..
Nyt oon muutaman kerran harjotellu itelleni minxien laittamista. Aikaa vieväähän toi on leikellä yksitellen jokaiseen kynteen sopivaa palasta varsinkin kun mulla on niin nysäkynnet, eli oikean kokosia/muotoisia kalvoja ei löydy valmiina.

Lomalla oli aikaa, joten pistettii siskojen kanssa pihalle kynsistudio ja ruvettiin askartelemaan.
No joo ei ihan ammattilaisen kädenjälkeä, mut suht siistit niistä silti tuli :D
Päätin olla kissanainen ja nyt mulla on viikon verran ollu leopardit sormissa ja varpaissa. Sähäkkää.
Viimeks mulla kesti nää parisen viikkoa sormissa. Ois kiva jos oppis kunnolla laittamaan, niin vois aina pitää kynnet siisteinä..


jep, alustana toimi barbababa-kirja




4 kommenttia:

  1. ääks! I love it! :) Mistä noita saa itekseen osteltua?

    VastaaPoista
  2. Joissakin liikkeissä tehdään minxejä, mutta ihan ku olisin nähny seppälässä jotain saman tyylisii juttuja, mut en oo ihan varma. Kantsii käydä kurkkaamassa.

    VastaaPoista
  3. ei se oo barbababa-kirja vaan babar!

    VastaaPoista
  4. Totta niinpäs muuten onkin :D Ei tuu niin kauheen usein luettua noita lasten kirjoja.. Pahoittelut ja kiitos informaatiosta!

    VastaaPoista