torstai 12. maaliskuuta 2015

WANTED: Spring Hair

Auringon tullessa esiin mä aloin mietiskelemään uutta kevätväriä tukkaan. Liian kauas tästä niin turvallisesta hopeaharjasta en kuitenkaan uskalla tai edes halua lähtee! Tästä inspiroituneena innostuinkin testailemaan suoravärejä ja niiden sekoituksia. Testattavana olivat Directionsin Silver, White Toner ja Lilac. Täällä jo naureskeltiin mulle ja mun "tupsuille".. :-D
Löysin kaapista mun jotain ylijäämä pidennystä ja pistin sen paloiksi. Laitoin jokaisen suoravärin ihan yksistään omaan tupsuunsa, ja annoin imeytyä kymmenisen minuuttia. Yllä olevassa kuvassa sävyt ovat siis vasemmalta oikealle White Toner, Silver ja Lilac. Tuo Silver oli tollaisenaan aika hurjan näköinen ja mielessä kävikin tuleeko tukasta aivan sininen! :-D  Alla näkyy kuitenkin huuhdellut ja kuivatut tupsut, Silveristä tulikin aika täykky hopea!!
Lilac, Silver, White Toner.
Vertailun vuoksi alempana kuvattu Silver- ja White Toner-tupsut vielä alkuperäisen vaalean (keskellä) kanssa. Oon ihan fiiliksissä kuinka hyvin noilla suoraväreillä sai kultaisen värin taitettua pois! Pidennyshiuksia sävytellessä ei aina voi olla varma lopputuloksesta, koska ne värjäytyvät varsin eritavalla päässä olevaan hiukseen verrattuna. Oman pidennyksenikin värjäily on joka kerta aikamoista säätämistä ennen kuin haluttu sävy saavutetaan.. Usein sävyttelen keltaisia lisäkkeitä hopeashampoolla, jonka olen todennut varmimmaksi tavaksi saada pidennyshiuksesta ei-toivottu-keltainen pois, mutta se on lähes aina tosi haastavaa saada tasaiseksi. Näillä suoraväreillä lopputulos oli kuitenkin tosi tasainen, jes!


Kaikinpuolin oon tyytyväinen mun suoraväri kokeiluihin. Ja kuten postauksen alussa totesin, innostuin testaamaan kyseessä olevia värejä myös sekaisin. Niin sekaisin, etten itsekkään enää osaa sanoa oikeaa "resepitiä" alla olevaan tukkaan. :-D Siinä on siis kaikkia kolmea väriä sekoitettuna, kuitenkin niin, että tuloksena pastellinliila kasa tukkaa. Aika herkku, eikö vaan?? Mä rakastan liilaa ja violettia ylikaiken, niitä onkin monesti nähty mulla dipatuissa latvoissa. Nyt kuitenkin houkuttelis ihan koko pään värjäys..


Hmm, oiskohan tää se mun kevät-tukka? ;-)

Noora.

2 kommenttia:

  1. heeiiii waaauuuu !! tääläkin yks epätoivonen hopeakettu jolle mikään ei ole tarpeeksi hopea/sininen/harmaa ! :D nyt innostuin noista väreistä vähän jopa liikaa.... saako tällänen ihan tavallinen tallaaja ostettua noita jostain,vai onko ne jtn kampaajien top secret vippi-kamaa ?? :{D
    -R

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa, tuttu tunne kun mikään ei riitä! ;-D Mun ymmärtääkseni näitä samoja Directions-suoravärejä saa ostettua esimerkiksi Cybershop, Backstreet jne -tyylisistä kaupoista! Kantsii ihmees käydä kyselee!

      Poista