keskiviikko 13. kesäkuuta 2012

Kynsimisu täällä heeeei!

Oon Jassu se uus kynsityttö, joka on saapunut Beat:iin. Muutin Oulusta puoltoista vuotta sitten Helsingin ydinkeskustaan ja olen tällä alueella toiminu kynsientekijänä, maskeeraajana sekä ripsientekijänä. Kynsiä teen tällä hetkellä ainoastaan geeleillä :)

Itseani voisin kuvailla entisenä urheilijana :D Tanssihistoria on pitkä mutta loppujenlopuksi harrastukseksi jäi =) Kauneusala vei voiton! Oman alan töiden ohessa olen ollut myös ravintola-alalla töissä. Jenkeissäkin on tullut asuttua, vuonna 2009 olin Kansasissa vaihdossa puoli vuotta. Sen lisäksi olin Californiassa kuukauden preppaamassa englanninkielentaitoa. Molemmat reissut ikimuistoisia!

Olen ollut aktiivisesti mukana erilaisissa workshopeissa työni tiimoilta. Viime syksynä olin mukana Universal studion maskeeraajien Wolfin veljesten 3D face art kurssilla, tänä keväänä olin Amsterdamissa Facepainting kurssilla jossa oli maskeeraajia ympäri jenkkejä jakamassa osaamistaan. Seuraava reissu tiedossa Heinäkuussa Itävaltaan World Bodypainting festivaaleille, tiedossa olisi 4päivää opiskelua, kivaa! =)

Pian pitää laittaa tulemaan mun tekemistä kynsistä postausta, jotta saa käsitystä minkälaisia kynsiä oon aikaisemmin tehnyt. Tykkään itse koristeista, glittereistä ja kaikista ylimääräisistä härpäkkeistä, mutta perus ranskiskin luonnistuu, joten ei huolta ;)

Bloggaamista en ole ennen harrastanu, mutta tässä sitä nyt sit opetellaan! Postaus ideoita/toivomuksia saa esittää. Kaikki uudet ideat ovat tervetulleita! =)

Jassu


6 kommenttia:

  1. Kiva juttu että tulet Beatiin :) Kuinka vanha olet?

    VastaaPoista
  2. Kynsipostausta vaan kehiin. Tää on muutenkin niin monipuolinen blogi! -A

    VastaaPoista
  3. Todella kaunis olet :) Kynsijuttuja jee :)

    VastaaPoista
  4. Kiitos kaunis! Lähden huomenna Milanoon lomalle mutta kun juhannuksen jälkeen sieltä palaan niin lupaan laittaa kynsipostausta kehiin! =)

    VastaaPoista
  5. Jeejee, Millä merkillä teet kynsiä? :)

    VastaaPoista