torstai 30. kesäkuuta 2011

My Favorite Hair Products

Jokaiselta varmaan löytyy joku hiustuote johon voi aina luottaa? Tässä meidän omat lempparit!
(älkää välittäkö ylihuolitellusta kynsienlakkauksesta..)


Noora:

Mä oon niin kriittinen mun tukan hopeesta väristä, että se aiheuttaa mulle joskus harmaita hiuksia! (hehhe!) Ei kuiteskaan tarpeeks, joten joudun turvautumaan Inebryan No-Yellow shampooseen. Tässä hopeashampoossa on mun mielestä reilusti enemmän pigmenttiä, kuin monissa muissa pesutuotteissa joita oon aikoinaan kokeillu. Käytän tätä shampoota lähes joka pesun yhteydessä, koska tykkään, että mun tukka on jopa vähän överi harmaa. Toki tuote toimii hyvin myös puhtaan vaaleiden värien tai raitojen kirkkaana pitoon ja poistamaan sitä ei-toivottua keltaisuutta. Sillon shampoota ei tarvitse läträtä joka pesukerralla, ja muutenkin se on niin jytkyä ettei tarvii kun vaahdottaa shampoo kerran päähän tuomaan pigmenttiä ja samantien voi huuhdella. Helppoa! :--) Noin 15e

Toinen tuote, jota ilman en tulis toimeen on Inebrya KroMask Silver. Kuten nimikin jo kertoo, myös tämä hoitoaine on viileän vaaleiden värien ylläpitoon. Sen lisäksi hoitsikka tekee hiuksista ihanan pehmeet, hoitaa ja selvittää hyvin! Myös sen karkkinen tuoksu on ihanan koukuttava. Tää tuote toimii myös yksinään (siis, jos ei pese ensin hopeashampoolla) pitämään vaaleet värit kirkkaina ja kiiltävinä!  Noin 17e








Tytti:

Mun number one hiusmömmö on Paul Mitchellin Super Skinny Serum. Oon joku 5 vuotta käyttäny tätä hiuksiin jätettävää mömmöä niiden selvittämiseen (varsinkin pidennyksen) ja täytyy sanoo että se olis ehkä ensimmäinen asia jonka pakkaisin mukaan autiolle saarelle.. Tuote silottaa pörröisyyttä latvoista tekemättä kuitenkaan tukkaa möhnäiseksi. Nopeuttaa myös hiusten kuivaamista joten käytän paljon asiakkaillekkin. Tuoksu on aaaah ja purkista riittää yllättävän pitkäksi aikaa. Hinta vähän kirpaisee, mutta mun erittäin käsiteltyä tukkaa olis hyvin vaikeeta selvittää ilman. Sisältää myös lämpösuojan ja antaa kiiltoa. Noin 26e/150ml

Pitkään ollu muotoilutuotteiden lemppari on Redkenin Spray Starch 15. Tarkoitettu kaikenlaiseen lämpömuotoiluun. Jos kiharat ei meinaa pysyä niin kokeile tätä! Tuote aktivoituu lämmössä ja samalla suojaa hiuksia kuumuudelta. Helppo suihkauttaa rautojen tai lämpörullien alle, mutta usein käytän myös kosteeseen tukkaan föönauksen pohjalle. Antaa hyvän ja joustavan pidon, eikä tee tukkaa möhnäsen tai koppuran tuntuseksi. Noin 28e/150ml



Paavo:

Tämän hetken ykköstuote on Paul Mitchellin Super Clean Spray. Eli kyseessä on hiuslakka joka ei oikestaan näy tukassa vaikka sitä vähän liikaa laittaiskin. Ihan ehdoton tuote kampausten tekemiseen koska inhoon lakkaa mikä harjatessa jää näkymään tukkaan ja nappaa kiinni harjaan. Varsinkin nyt hääkampaus kaudella tätä menee purkkitolkulla mun käytössä. Noin 26e/putelli

Toinen lemppari on suht uus tuttavuus eli Kevin Murphyn kuivashampoo. Oon jo jonkun aikaa käyttäny kuivashampoita lähinnä kampauksiin jos haluun et ei kiillä pahemmin mut tää tuote oli tosi positiivinen yllätys etenkin se mahtavan tuoksun puolesta. Ite käytän sitä enimmäkseen puhtaaseen/lähes puhtaaseen tukkaan jos haluun mattasen/rapsakan fiiliksen ilman et käytän mitään vahaa. Toimii myös loistavasti kundeille kun itse ainakin tykkään et tukka näyttää siltä et sitä ei ois laitettu ja tää on oiva tuote just siihen. Noin 24e/purkki



Tiina:

Joskus taannoin kun oma tukka oli ihan lyhkänen niin tuntu että tungen varmaan mömmöjä kymmenestä eri purnukasta päivittäin, mutta nyt kun oon jääny tähän pidennykseen kiinni, niin tuntuu että mitä vähemmän tuotteita sen parempi. Mä haluan vaan yksinkertasta, koska en ole kampaaja, niin oon tosi paljon asiakkaan asemassa, että miten saa tukan kotona sen näköiseksi että olis käynyt kampaajalla. Tytti mainitsikin jo Paul Mitchellin Super Skinny Serumin, jota laitan tohon pidennys karvaan föönauksen alle ja vielä lorautan suoristamisen jälkeen. Ja loput mitä käsiin jää pörrötän Pipan turkkiin. :)

Toinen tuote mikä on päivittäisessä ja kovassa käytössä, on hiuslakka. Tykkään Mitchellin Extra-Body Firm Finishing Spraystä. Lakassa pitää olla sellanen pito että tukka pysyy tuulessakin paikoillaan ja tykkään överi isoista hiuksista, niin tolla saa muhkeutta aika hyvin. Noin 29e




Pipa:

Pipa tykkäisi enemmän pyöriä ruoholla ja mudassa, kuin mennä kylpyyn, mutta joskus toi Rapa-Ripa on sinnekkin vietävä. Pipan lemppari tuotteet (eli mamin lempi tuotteet) on John Paul Pet Kosteuttava shampoo ja turkin selvittävä Kaura hoitoainesuihke. Eipähän turkki hilseile ja mene takkuun. Voin taata että hakkaa perus mustijamirri-tuotteet. Löytyy jokaiselle turkille oma tuotteensa ja ihan hirmu hyvä juttu noissa tuotteissa on se, että ne on testattu ihmisillä :)

Pipa ei ollu ihan poseeraus tuulella, mut saatiin se hetkeks huijattuu paikoilleen

2 kommenttia:

  1. hahahahahah voi meijän pipuliii <3 munki lemppari on tuo mitselin seerumi aaaa!! Oon koukussa! Kiitos siitä vielä ;--)

    VastaaPoista
  2. Hei pakko kysyy et onks toi Tytin suosisttelema Redken sama kun tää http://www.hairsupermarket.com/p/2335 ?

    VastaaPoista