keskiviikko 6. huhtikuuta 2011

Paavo

About vuos sit suurinpiirtein noiden avajaisten aikaan (joihin en valitettavasti ite päässy osallistumaan) mun opiskelukaveri Noora laitto mulle facebookissa viestiä tämmösestä uudesta liikkestä ja kyseli oisinko mahdollisesti kiinnostunu tulemaan mukaan tämmöseen porukkaan. Olin tollon vielä intissä enkä osannut ajatella ollenkaan et sekin loppuu joskus ja pitäis vähä miettiiä et mitä sitä sen jälkeen tekis.




Mutta tosiaan tästä sitten homma lähti eteenpäin ja muutaman facebook viestin ja "kokouksen" jälkeen päädyttiin siihe et tuun mukaan tähän liikkeeseen. Siitä sit alkokin aikamoinen ralli kaikenlaisten paperien jne kanssa kun piti perustaa oma yritys jne. ja samalla olla viikot intissä. Mutta siitä selvittiin ja homma lähti käyntiin 14.7 kun mulle pamahti eka asiakas sisään.

Alkuun mua vähän jännitti uus työpaikka, uudet työkaverit ja uus yritys mut tosi huomaamatta kaikki lähti pyörii ja olin täysillä mukana tässä hullunhauskassa "perheessä"!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti