sunnuntai 6. elokuuta 2017

Summer essentials

Mä oon hetki sitten palannu takas töihin kesälomalta, joten päätin jakaa teille muutaman kesä(tuote)vinkin jotka kulki matkassa koko loman.


Kiehls Ultra facial cream
Yks kaveri vinkkas mulle keväällä että kannattaa kokeilla tän merkin tuotteita. No mähän kokeilin eikä mun iho oo koskaan voinu näin hyvin. Superhyvä kosteusvoide siis mun rasvottuvalle iholle!

Nyx tinted brow mascara
Mun kulmakarvat vaalenee kesällä aika paljon joten välillä kaipaan niihin vähän sävyä. Noora vinkkas mulle tän tuotteen ja oon tykästyny tähän kovasti. Tarkkaa sävyä en muista mutta harmain ruskee mikä sarjasta löytyy.

Nopeet arskat
Mun Some täytty keväällä tän firman mainoksista ja halusin testata minkälaiset nää aurinkolasit ois. Nää on toiminu erittäin hyvin tänä kesänä mun ysärityyliseen tukkaan ja muuhunkin tyyliin. Kivaa vaihtelua muihin "tyylikkäämpiin" laseihin. =D

Redken extreme anti-snap
Tää hiuksiin jätettävä tehohoito on ollu mun tukan pelastus tänä kesänä. Hiusten kasvatus ja blondaus ei oo maailman paras yhdistelmä mut tällä tuotteella oon saanu pidettyä hiukset huomattavasti vahvempana.

Tigi superstar Queen for a Day
Tällä tuuhentavalla spraylla oon stailannu mun tukan koko kesän. Samalla tuotteella saa sekä kuivaa että wetlookia riippuen siitä föönaako tuotteen vai ei. Toimii tarvittaessa myös lakan korvikkeena eli täydellinen tuote mun tän hetkisiin hiuksiin.

Paavo


2 kommenttia:

  1. Kiehls on kyl hyvä!! Mageet aurinkolasit!!

    VastaaPoista
  2. Hei nyt kun arki alkaa monella ja on edessä paluu töihin, kouluun jne, niin voisitteko tehdä postauksen nopeista arkikampauksista eri pituisille hiuksille! Eli esim. miten sutaista hiukset kiinni suht nopsaa, vieläkö top bun on in?

    VastaaPoista