maanantai 10. huhtikuuta 2017

3kk ja risat





Olin jo ennen Beatiin tuloa ajatellut, että ilmapiiri täällä on kannustava ja innostava.
Aloitettuani täällä, nämä fiilikset ovat osoittautuneet oikeiksi. 
Beatin porukka on ottanut mut ihanasti mukaan kaikenlaisiin suunnitteluihin ja menoihin.  
Olen viihtynyt täällä todella hyvin.
Vähän kuin tekisi töitä hyvien ystävien kanssa ja samalla työhön panostetaan 100%.

Kiva nähdä miten erilailla kaikki tekee hommia, ja jokaiselta saa itselleen tietenkin hyviä vinkkejä. 
Tällä alalla ei mun mielestä ole ikinä valmis, ja siksi kaikki uusi on aina tervetullutta. Niin sitä oppii ja kehittyy, sekä mielenkiinto työhön säilyy :)

Olen päässyt kokeilemaan uusia värisarjoja, ja uusia tekniikoita kaikessa tekemisessä. Semmoinen uudenlainen kiva fiilis tehdä töitä. Niin, ja tietenkin Redken on ollut mulle täysin uusi tuotesarja. Olen ollut niin fiiliksissä itselleni uusista tuotteista, että työhön on tullut lisää inspiraatiota. Tietenkin myös tämä vuodenaika tuo aina sellaisen kivan innostuksen kaikkeen tekemiseen. Mutta uusilla mausteilla kaikki on aina hauskempaa :) 

Kaikkea kivaa on tulossa, odotan innolla !


Jenniina

1 kommentti: