maanantai 3. elokuuta 2015

Tiina: Tän hetken lempparit



1. TIGI Bed Head Rockaholic Dirty Secret Dry Shampoo
Mä oon oppinut käyttämään kuivashampoita vasta viimeisen puolentoista vuoden aikana, kun mulla oli aikaisemmin suoraväreillä värjättyjä räikeämpiä hiuksia. Koitin varjella väriä mahdollisimman vähällä hiustenkastelulla. Tällä tuotteella sai tyveen hyvin nostetta, kun piti saada rasvoittunut fiilis pois ja hieman pitoa. Nyt myös lyhyen tukan kanssa olen huomannut tän olevan hyvä apu, jos tukka tuntuu olevan aamulla ihan länässä. Tätä kamaa suosittelen niille, jotka hamuavat kuohkeampaa tukkaa. Ja tuoksusta myös plussaa!

2. Yves Saint Laurent Rouge Pur Couture Vernis A Levres
Oon erilaisten huulipunien ja huulikiiltojen keräilijä. Vuosien saatossa mun tavaramerkiksi ja lemppari meikkityyliksi on iskostunut paksut mustat kissarajaukset silmissä ja jokin hauskanvärinen huulipuna. Nimenomaan hauskanvärinen! Tää YSL- huulilakka on koostumukseltaan huulikiiltomainen, mutta kuitenkin pysyvyys on kuin kestohuulipunassa. Sitä voi lisätä kerros kerrokselta, jolloin väristä saa intensiivisempää. Tällähetkellä mun silmiä hivelee violetin ja lilan eri sävyt. Tämä yksilö on nimeltään: 108 Violine Out Of Control.

3. Biotherm Aquasource Nuit High Density Hydrating Jelly
Kaikille ihotyypeille tarkoitettu tehokosteuttava geelimäinen yövoide. Mun akneihoon taipuva, mutta todella pintakuiva hipiäni kaipaa kunnon raikasta ja hengittävää voidetta meikinpesun jälkeen. Monet yövoiteet ovat kuitenkin aikamoisia rasvatököttejä, jotka saa ihon talinerityksen äärimmilleen. Tää yöllä käytettävä geeli on hivenen paksumpaa kuin monet muut geelivoiteet, mutta ei silti jätä ihon pinnalle liian kosteaa jälkeä. Iho tuntuu tosi freesiltä! Sellaisina aamuina, kun iho tuntuu elottomalta ja kuivalta, olen käyttänyt sitä jopa meikin alla.


Hauskaa viikkoa kaikille!

Tiina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti