tiistai 28. heinäkuuta 2015

Paavo: Tän hetken lempparit






1. Oriben Dry texturizing spray on mulla aika uus tuttavuus. Tutustuin siihen viime syksynä glorian näytöshiuksia tehdessä ja olin ihan fiiliksissä tästä tuotteesta. Kyseessä on siis kuivashampoon ja hiuslakan jonkunlainen yhdistelmä mutta jostain syystä mikään muu tuote ei kuitenkaan oo ollu yhtä hyvä. Tää toimii tosi hyvin sekä pitkään että lyhyeen tukkaan ja sillä saa tosi kivan rakenteen hiuksiin tekemättä niitä kuitenkaan yhtään raskaaks.

2. Lumenen arctic aqua silmänympärysvoide on saanut mut taas käyttämään silmänympärysvoidettä ylipäätään. Olin useemman vuoden ilman mut sit huomasin tän putelin Tiinan meikkipöydällä ja aattelin kokeilla. Hyvinhän se toimi ja raikastaa kivasti silmiä aina aamusin.

3. Osis+ session label salt spray on ollu mulla oman tukan tuotteena jo pidemmän aikaa. Oon ehkä maailman laiskin oman tukan laittaja etenkin arkisin mut tää tuote on vähän helpottanu mun arkea. Suihkin tätä aamusin märkään tukkaan ja jos oikeen laiskottaa niin en ees föönaa sitä. Sit kun oon päässy töihin niin se on yleensä kuivunu ja sopivan karhee ja rapsakka mun makuun. 


Löyytyks sun jotain lemppareita näiden joukosta?

Paavo

8 kommenttia:

  1. Hyvä silmänympärysvoidevinkki, thanks! :)

    VastaaPoista
  2. Kivoja nää teidän tuotepostaukset! Jos postausideoita saa antaa, niin tollaset before & after kuvat on aina kivaa katseltavaa, mitä näkyy teidän instassakin :)

    VastaaPoista
  3. saako värjäämällä hiukset jollakim tietylla tavalla niistä tehtyä paksumman näköiset? Minulla on ohuet tummanvaaleat elottomat hiukset enkä tiedä mitä tekisin niille.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka ja pahottelut viivästyneestä vastauksesta! Eli tosiaan Itse käytän usein "tuuheammaksi" värjäämiseen pehmeää liukuväriä. Käytännössä siis valitse tyveen n. asten tummemman sävyn jolloin se saa hiukset näyttämään paksummilta. Toki on muitakin vaihtoehtoja mutta tämä ainakin on hyväksi todettu! =D

      Poista
    2. Ok! kiitos vastauksesta :))

      Poista
  4. mistä tuota oribea saa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainakin Loisto kampaamo myy niitä. En tiedä mistä muualta löytyy mutta aika harvassa paikassa vielä toistaseks ainakin myynnissä.

      Poista