torstai 18. syyskuuta 2014

Olipa kerran... siivouspäivä

Kerran vuodessa on hyvä tehdä perusteellinen suursiivous! Nurkkiin ja varastoihin kerääntyy mitä ihmeellisempää roinaa, jota me aina luullaan tarvitsevamme. Vähemmän tavaraa, siistimpi liike ja mukavampi tehdä töitä! Alotettiin homma tietenkin lounaalla, koska tyhjällä vatsallahan ei voi siivota...


...Tiina ihmetteli että mitä kaikkea rojua ja rompetta täältä varastosta löytyy...


...Hanna pääsi hyllyn pyyhkimishommiin...


...pistettiin kaikki romut tohon pihalle ja lappu "saa ottaa". Joku tais heti napata ton jalkatukisatulatuoliyhdistelmän. Muun muassa liikkeen entinen sohvapöytä katosi oven vierestä hetkessä...


...Paavon homma oli kärryjen ja asiakastuolien putsaus...


...pieni työnjohtaja oli tarkistamassa, että ei jätetty pyyhkimättä yhtäkään kohtaa. Pikku-kaverin kanniskelu ja viihdyttäminen kävi ihan jumppatuokiosta...


...Siivoamisen lomassa on myös tärkeää ehtiä ottaa muutama peiliselfie...


...ja tietenkin päivittää Instagram...


...Tytöt oli niin poikki kaikesta puunaamisesta että ne nukahti sohvalle...


...sen pituinen se.

Biitin  poppoo

4 kommenttia:

  1. Söpöt siivoojat 8)

    VastaaPoista
  2. jep! varsinki toi minisiivooja <3

    VastaaPoista
  3. Moikka ihanaiset!
    Mä oon lukenu beatin blogia jo pitkään, mua aina niin paljon harmitti ku asuin aivan toisella puolella suomea.
    Noh, tadaa mä muutin helsinkiin itse, ja juuri yks päivä koulumatkalla bussissa istuessa tajusin et ei herranenaika tossahan on beat!
    siis mun koulumatkalla, huikeeta. :D
    nyt mä siis pääsen vihdoin tulee käymään, pitää tulla jokupäivä varaamaan aikaa!
    Oootte kyllä kaikki niin huippuja, ja ihana tuo pikkumies ♥
    Törmäillään!

    VastaaPoista
  4. Voi että kiitos ihanasta kommentista, piristi kyllä meidän päivää! Tule ihmeessä piipahtamaan joku päivä <3

    VastaaPoista