torstai 14. maaliskuuta 2013

Lomalla viimeinkin

....tai Lomapostaus viimeinkin. Melkein kuukauden päivät taas mennyt normaalissa arjessa, ennen kuin sain aikaiseksi jakaa muutaman kuvan teidänkin kanssa mun reissusta! Äkkiä siihen arkeen aina palautuu, rusketus kuoriutuu ja lomafiilis unohtuu, mutta teki kyllä hyvää silti tuo ensimmäinen kunnon loma melkein kolmeen vuoteen. Sen jälkeen kun Beatin avajaisia juhlittiin toukokuussa 2010, en mä pahemmin oo malttanut lomailla. Lähinnä oon viettänyt pidennettyjä viikonloppuja kesäisin tai maksimissaan viikon verran vapaata putkeen. Nyt olin siis Thaimaassa pari viikkoa talvilomalla helmikuun alussa, ja oli kyllä niiin ihanaa ja ja ja.... tai siis tarviiko sitä edes erikseen sanoa, sen kun katselette kuvia. ;-)
 
 

Ahh, voi kun pääsisi tuonne takaisin! Ei tää "keväinen" lumisade tällä hetkellä oikein vedä vertoja Thaimaan auringolle.. Kuten sanottu, teki kyllä ihmeitä tuo pieni stoppi talven keskelle! Oli lämmintä, hyvää ruokaa, jännitystä, kaikkea kaunista ja ennenkaikkea niin rentouttavaa! Tää oli mun eka kerta Thaimaassa ja ylipäätänsä Aasiassa, mutta sen voin vannoa ettei takuulla viimeinen! Mä tykästyin täysii.

Nyt sitä kevättä ja kesää odotellessa täällä lumisessa Suomessa! Sais kyl mun puolesta loppua jo nää talviset ilmat ja etenkin pakkaset.. Mutta eihän tässä hätää ole, on se kesä aina ennenkin sieltä tullut! Eiköhän siis tänäkin vuonna. :-)

Noora


Ps. Parissa kuvassa vilkkuu viimeinkin mun tatuoitu käsivarsi, jota on tänne toisinaan toivottu!

7 kommenttia:

  1. Missäpäin Thaimaata olit?Kivoja kuvia, tulee muistot mieleen :)

    VastaaPoista
  2. Meillä oli lennot Bangkokiin, ja sieltä seikkailtiin Koh Phanganin kautta Koh Taolle ja lennettiin Samuilta takas Bangkokiin. :-) Oli kyllä niin hyvä reissu!

    VastaaPoista
  3. Vitsit kuin kivan näköstä! Tulee ihan matkakuume tällasia kattellessa! :)
    Mulla olis yks kysymyskin. Löytyykö jostain sellasta shampoota jolla sais keskiruskeita hiuksia vaalennettua hieman? :)

    VastaaPoista
  4. Anonyymi: Millään shampoolla ei hiuksia voi vaalentaa, sillä se ei sisällä vaalentavia ainesosia. Jos sulla on tummemmaksi värjätty hius, voit koittaa lilluttaa sitä syväpuhdistavassa shampoossa, joka pesee usein väripigmenttejä enemmän pois kuin tavallinen shampoo. :)

    VastaaPoista
  5. Thaimaa on niiiiiiiin ihana ! http://laughandlipstick.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. ihana blogi sulla ja sellanen jota jaksaa lueskella !
    oot myös tosi kaunis (:

    käythän kattoo meiänkin blogin :
    letsgetlostheyy.blogspot.fi

    VastaaPoista