perjantai 30. syyskuuta 2011

Terve!

Hei vaan! Mun nimi on Maija ja aloitin tänään työharjoittelun täällä Beatissa ja ensimmäinen tehtävä olikin sit kirjoittaa tänne blogiin. Olen aloittanut opiskelut Helsingin palvelualojen oppilaitoksessa elokuussa, eli vielä paljon enemmän opittavaa kuin opittua mutta kyllä se tästä lähtee. Olen Kuopiosta kotoisin, joten uuden koulun lisäksi myös kaupunki vaihtui :) Kaikki on tähän mennessä mennyt super hyvin ja nyt huikeen koulupaikan lisäksi sain tosi kivan harjoittelupaikan! Mun opiskelut on tosiaan vielä alkuvaiheessa ja ekat päivät täällä Beatissa menee varmasti katsellen ja tutustuen paikkaan. Nyt taidankin lähteä katsomaan minkälaista hommaa minulle on keksitty tälle päivälle. :)

Oikein hyvää viikonloppua kaikille!   

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti